Pravidla obchodu

§ 1. Definice

  1. Podmínky - Tyto podmínky, které stanoví pravidla pro uzavírání smluv na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, pravidla plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy uzavřené na dálku a pravidla reklamací. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky tyto Podmínky odpovídají podmínkám podle článku 8 zákona o poskytování služeb elektronickou cestou.
  2. Zákazník - fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která uzavírá s Prodávajícím smlouvu uzavřenou na dálku.
  3. Spotřebitel - fyzická osoba, která uzavírá právní úkon s podnikatelem, který přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
  4. Samostatný podnikatel - fyzická osoba uzavírající smlouvu na dálku přímo související s její obchodní činností, kde z obsahu smlouvy vyplývá, že nemá pro tuto osobu profesionální charakter, zejména s ohledem na předmět její obchodní činnosti zveřejněný na základě právních předpisů o Centrálním rejstříku a informacích o obchodní činnosti.
  5. Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která provozuje obchodní nebo profesní činnost vlastním jménem.
  6. Prodávající:
    MPR sp. z o. o.,
    tel. +48 71 769 15 99,
    info@littlefrog.cz,
    DIČ PL8943090877,
    IČO 366033013.
  7. Sídlo prodávajícího:
    Starograniczna 28,
    54-237 Wroclaw, POLAND.
  8. Internetový obchod - internetová služba provozovaná Prodávajícím, dostupná na webových adresách: https://littlefrog.cz, prostřednictvím které Zákazník může získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží nebo zadat objednávku na poskytování služby.
  9. Smlouva uzavřená na dálku - kupní smlouva na Zboží/smlouva o poskytování digitálních služeb nebo digitálního obsahu (pokud je to použitelné), uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu.
  10. Zboží - movitá věc, kterou může Zákazník zakoupit v Internetovém obchodě.
  11. Digitální služba - služba umožňující Spotřebiteli:
    1. vytváření, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální podobě;
    2. sdílení dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
    3. jiné formy interakce pomocí dat.
  12. Digitální obsah - data vytvořená a poskytovaná v digitální podobě.
  13. Zásady ochrany osobních údajů a cookies Internetového obchodu - dokument stanovující podrobné zásady zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 těchto Podmínek a jsou dostupné na stránce https://littlefrog.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Trvalý nosič - materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi nebo Prodávajícímu uchovávat informace, které jsou mu osobně určeny, tak, aby k nim měl přístup v budoucnu po dobu odpovídající účelu, ke kterému tyto informace slouží, a které umožňují reprodukci uchovávaných informací v nezměněné podobě, zejména e-mail.
  15. Elektronický objednávkový formulář - elektronický postup objednávky dostupný Zákazníkovi od Prodávajícího.
  16. Elektronický formulář pro vrácení zboží - elektronický postup dostupný Zákazníkovi od Prodávajícího pro vrácení zboží; dostupný na adrese https://littlefrog.cz/cs/returns-open.html.
  17. Elektronický reklamační formulář - elektronický postup dostupný Zákazníkovi od Prodávajícího pro podání reklamací; dostupný na adrese https://littlefrog.cz/cs/rma-open.html.
  18. Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „“, které se považuje za závazné prohlášení vůle Zákazníka uzavřít s Prodávajícím smlouvu uzavřenou na dálku.
  19. Účet - soubor dat uchovávaných v Internetovém obchodě a v informačním systému Prodávajícího týkající se daného Zákazníka a jeho objednávek a uzavřených Smluv uzavřených na dálku, prostřednictvím kterého Zákazník může podávat objednávky, a v případě potřeby je upravovat nebo rušit.
  20. Hodnocení objednávky nebo Zboží - subjektivní vyjádření a hodnocení vyjadřované formou hvězd (1 až 5).
  21. Předplatné objednávky - automaticky vytvořená objednávka v rámci Předplatného.
  22. Předplatné - elektronická služba umožňující automatické vytváření Předplatných objednávek určitého Zboží podle zvolené frekvence Zákazníka, bez nutnosti zadávání jednotlivých objednávek až do ukončení Předplatného.
  23. Pravidelné platby - platby zpracovávané v rámci platební služby IdoPay poskytované Operátorem a prováděné automaticky v určených cyklech, používané k platbě za Předplatné objednávky na základě souhlasu uděleného Kupujícím při zahájení Předplatného (trvalý příkaz držitele Karty).
  24. Operátor - IdoPayments s.r.o. se sídlem na adrese al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Szczecin-Centrum ve Szczecině, XIII. obchodní oddělení KRS pod č. 0000859711, DIČ: 8522666251, IČO: 387039893, se základním kapitálem: 800 000,00 zł. Adresa pro doručování: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin. Také označován jako „IdoPayments“, je národní platební institucí ve smyslu článku 2 odst. 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Sbírka zákonů z roku 2020, položka 794, se změnami) [dále: „Zákon o platebních službách“].
  25. Karta - platební karta vydaná v rámci systému Visa nebo Mastercard International, která splňuje předpisy těchto systémů pro provádění transakcí bez fyzické přítomnosti.

§ 2. Obecná ustanovení

§ 2. Obecná ustanovení

  1. Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
    1. uzavírání kupních smluv online - v rámci Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,
    2. pravidla registrace a používání Účtu v rámci Internetového obchodu,
    3. přidávání hodnocení, komentářů a recenzí - Zákazník může přidat hodnocení nebo komentář k objednávce,
    4. zasílání e-mailových zpráv, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, a zahájení realizace objednávky.
  2. Používání Internetového obchodu je možné za splnění následujících minimálních technických požadavků ze strany zařízení Zákazníka:
    1. aktuální verze internetových prohlížečů, například:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
  3. Obsah zveřejněný na stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu článku 71 občanského zákoníku.
  4. Prodávající zpřístupňuje tyto Podmínky včetně Příloh prostřednictvím odkazu umístěného na hlavní stránce Internetového obchodu před uzavřením kupní smlouvy na dálku, během jejího uzavírání i po jejím uzavření. Kupující si je může stáhnout a vytisknout.
  5. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu komunikace a dat souvisejících s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající míře rizika poskytovaných služeb, zejména opatření zaměřená na předcházení neoprávněnému získávání a modifikaci osobních údajů přenášených po internetu.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v Internetovém obchodě lze zadat prostřednictvím Účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, při které je vytvořen interní účet, jehož základem si Zákazník může vytvořit Účet. Interní účet je uchováván do doby smazání údajů ze systému nebo blokace Účtu.
  2. Nákup se uskutečňuje vyplněním Elektronického objednávkového formuláře dostupného na stránkách Internetového obchodu. Výběr objednávaného Zboží se provádí jeho přidáním do košíku. Elektronický objednávkový formulář specifikuje například, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Zákazník objednat na určené místo. Zákazník provádí příslušné technické kroky na základě zobrazených pokynů.
  3. Po zadání všech nezbytných údajů Zákazníkem se zobrazí rekapitulace zadané objednávky. Rekapitulace objednávky obsahuje informace o: identifikačních údajích Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednaného Zboží včetně nákladů na dopravu a dalších poplatků, pokud se uplatňují, zvolené platební metodě, zvoleném způsobu dopravy, čase a nákladech na dopravu.
  4. V případě, že předmětem smlouvy je dodání Digitálního obsahu nebo Digitálních služeb, které nejsou uchovávány na fyzickém nosiči, nebo služeb poskytovaných elektronickou cestou či na dálku, Spotřebitel vyjadřuje následující souhlas pomocí checkboxu, který je povinný pro odeslání objednávky a nachází se na Elektronickém objednávkovém formuláři: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není uchováván na fyzickém nosiči, nebo s poskytnutím služby před uplynutím 14 dnů od uzavření smlouvy, a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy.“ Prodávající potvrdí přijetí tohoto souhlasu e-mailem.
  5. Pro zadání objednávky je nutné uvést v Elektronickém objednávkovém formuláři osobní údaje označené jako povinné, přijmout obsah Podmínek a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „“.
    1. Odeslání Elektronického objednávkového formuláře Zákazníkem představuje závazné prohlášení vůle uzavřít kupní smlouvu na dálku v souladu s obsahem těchto Podmínek.
    2. Uzavření kupní smlouvy na dálku se považuje za uzavřené v okamžiku přijetí Elektronického objednávkového formuláře Prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy potvrzující přijetí objednávky a uvedením jejího čísla Kupujícímu.
    3. Po uzavření kupní smlouvy na dálku obdrží Zákazník e-mailem potvrzení o podání objednávky obsahující: potvrzení o přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí objednávky, včetně obecných podmínek uzavřené smlouvy na dálku (Podmínky Internetového obchodu včetně Příloh č. 1 a 2), údaje o Prodávajícím, odpovědnost Prodávajícího za kvalitu plnění, služby poskytované Prodávajícím po prodeji a informace o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy je uvedeno v Příloze č. 1.
    4. Do zahájení realizace objednávky Prodávajícím:
      1. Zákazník může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celý proces zadávání objednávky. Změna objednávky se provádí vytvořením nové, která nahrazuje dosud podanou. Případná platba uskutečněná Zákazníkem se započítává na novou objednávku, a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, z něhož byla provedena platba.
      2. Zákazník může zrušit svou objednávku výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce Elektronického objednávkového formuláře.
    5. V případě zrušení objednávky Zákazníkem vrátí Prodávající přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení platby se provádí stejným způsobem platby, jakým ji Zákazník provedl.
    6. Doba realizace objednávky je od 1 do 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.

§ 4. Platba

  1. Internetový obchod nabízí možnost provedení platby ve formě předem, na dobírku (platba při převzetí). Možnost odložené platby je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodávajícím.
  2. Platba za zboží může být provedena způsobem vybraným při zadávání objednávky v Elektronickém objednávkovém formuláři.
  3. Aktuálně dostupné způsoby platby předem v Internetovém obchodě jsou dostupné na adrese https://littlefrog.cz/cs/payments.html.

§ 5. Doručení

  1. V Elektronickém objednávkovém formuláři Zákazník volí způsob doručení označením příslušné možnosti.
  2. Pokud Zákazník nepřevezme zboží, což bude mít za následek jeho vrácení Prodávajícímu, může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy, po předchozí výzvě Zákazníkovi zaslané e-mailem na adresu uvedenou při nákupu k provedení smlouvy. Odstoupení od smlouvy nastává zasláním prohlášení Zákazníkovi ve formě e-mailu.
  3. V případě uvedeném v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi přijatou platbu za zakoupené zboží.
  4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou dostupné na adrese https://littlefrog.cz/cs/delivery.html.

§ 6. Odstoupení od smlouvy - Elektronický formulář pro vrácení zboží

  1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může od ní odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 30 dnů. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy podle ustanovení paragrafů 6 a 7 těchto Podmínek náleží také Samostatnému podnikateli. Pokud se v ustanoveních paragrafů 6 a 7 těchto Podmínek uvádí Spotřebitel, rozumí se tím rovněž Samostatný podnikatel.
  3. V případě odstoupení od smlouvy nese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení zboží.
  4. Prohlášení Spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména může Spotřebitel:
    1. využít Elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránkách Internetového obchodu: https://littlefrog.cz/cs/returns-open.html.
    2. odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2, zasláním na adresu sídla Prodávajícího.
    3. Prodávající neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy podaného způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
  5. K dodržení lhůty postačuje odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
  6. Běh lhůty pro odstoupení od smlouvy začíná:
    1. u smlouvy, na základě které Prodávající vydává věc s povinností převést její vlastnictví - od převzetí zboží Spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou odlišnou od dopravce, a v případě smlouvy, která:
      1. zahrnuje více věcí dodávaných samostatně, po částech nebo v kusech - od převzetí poslední věci, části nebo kusu;
      2. spočívá v pravidelném dodávání věcí po určitou dobu - od převzetí první z věcí;
    2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
  7. Formulář pro odstoupení od smlouvy (Příloha č. 2 těchto Podmínek) a informace o využití práva na odstoupení od smlouvy (Příloha č. 1 těchto Podmínek) jsou poskytovány v elektronické podobě.
  8. V případě odstoupení od smlouvy na dodání Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodávající znemožnit Spotřebiteli další využívání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, zejména zamezením přístupu Spotřebitele k Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě.
  9. Spotřebitel je povinen přestat používat Digitální obsah nebo Digitální službu a zpřístupňovat je třetím osobám v případě odstoupení od smlouvy.
  10. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v článku 38 zákona ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů z roku 2019, položka 134) o právech spotřebitelů, včetně smluv:
    1. o poskytování služeb, za které Spotřebitel musí zaplatit cenu, pokud Prodávající zcela poskytl službu s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování informován, že po poskytnutí služby ztratí právo na odstoupení od smlouvy, a tento souhlas přijal;
    2. u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech finančního trhu, nad nimiž Prodávající nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. jejichž předmětem je věc nevyrobená podle standardní nabídky, vyrobená podle specifikací Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    4. u nichž je předmětem plnění věc dodávaná v zapečetěném obalu, kterou nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů po otevření obalu vrátit, pokud byl obal otevřen po dodání;
    5. o dodání zvukových nebo obrazových nahrávek nebo počítačových programů dodaných v zapečetěném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
    6. o dodání Digitálního obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, za který Spotřebitel musí zaplatit cenu, pokud Prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování informován, že po poskytnutí ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a tento souhlas přijal;
    7. jejichž předmětem je zboží podléhající rychlému zkažení nebo mající krátkou dobu trvanlivosti;

§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy

  1. Prodávající vrátí Spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na doručení zboží (s výjimkou dodatečných nákladů, které vznikly v důsledku zvoleného způsobu doručení jiného než nejlevnějšího způsobu standardního doručení nabízeného Prodávajícím), a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl Prodávající informován o rozhodnutí Spotřebitele odstoupit od smlouvy.
    1. Vrácení plateb bude provedeno stejným způsobem, jakým Spotřebitel provedl platbu, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nezpůsobí žádné náklady.
    2. Pokud Spotřebitel využije Elektronický formulář pro vrácení zboží, vrácení platby bude provedeno způsobem, který si Spotřebitel zvolí, a na účet uvedený v tomto formuláři.
    3. Prodávající může zadržet vrácení platby do chvíle, než obdrží vrácené zboží nebo dokud Spotřebitel nepředloží důkaz o odeslání zboží, podle toho, co nastane dříve.
  2. Prodávající může navrhnout Spotřebiteli, že si sám vyzvedne vrácené zboží. Pokud Prodávající takový návrh neučiní, Spotřebitel je povinen vrátit zboží Prodávajícímu (nebo osobě, kterou Prodávající pověřil převzetím) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud Spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Zboží by mělo být odesláno na adresu sídla Prodávajícího.
  3. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho použití způsobem, který přesahuje rámec nutný k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  4. Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud digitální obsah nebo digitální služba byly poskytnuty výměnou za platbu, a nesoulad digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nevýznamný.
  5. Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém byl digitální obsah poskytnut, do 14 dnů ode dne obdržení oznámení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrátí nosič bez zbytečného odkladu a na náklady Prodávajícího.
  6. Prodávající je povinen vrátit cenu pouze v poměrné části odpovídající digitálnímu obsahu nebo digitální službě, které byly nesouladné se smlouvou, a obsahu nebo službě, které již nebyly poskytnuty z důvodu odstoupení od smlouvy.

§ 8. Reklamace

  1. Reklamaci týkající se vady zboží nebo nesouladu zboží se smlouvou na dálku lze podat:
    1. prostřednictvím Elektronického reklamačního formuláře;
    2. písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na adresu info@littlefrog.cz.
  2. V reklamaci je třeba popsat vadu zboží, požadavky vůči Prodávajícímu a, pokud je to možné, přiložit doklady potvrzující vadu (např. fotografie) a doklad o nákupu zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen na reklamaci odpovědět do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud neodpoví v uvedené lhůtě, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci bude Spotřebiteli doručena písemně nebo na trvalém nosiči.
  3. Kroky, které musí Spotřebitel podniknout k podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu, jsou popsány v jednotlivých fázích Elektronického reklamačního formuláře.
  4. V případě uznání reklamace Prodávající zajistí výměnu, opravu nebo vrácení kupní ceny, včetně nákladů na doručení reklamovaného zboží. Veškeré náklady související s reklamací hradí Prodávající.
  5. Prodávající odpovídá Spotřebiteli i Samostatnému podnikateli za nesoulad zboží se smlouvou na dálku podle ustanovení zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
    1. Prodávající odpovídá za nesoulad zboží se smlouvou, který existoval v okamžiku doručení a projevil se během dvou let od tohoto okamžiku, pokud nebyla stanovena delší záruční doba.
    2. Prodávající zajistí opravu nebo výměnu zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Veškeré náklady spojené s opravou nebo výměnou, včetně nákladů na doručení, hradí Prodávající.
    3. Spotřebitel poskytne Prodávajícímu přístup k reklamovanému zboží, které podléhá opravě nebo výměně. Prodávající zajistí vyzvednutí zboží na své náklady.

§ 9. Hodnocení

  1. Zákazník může přidat hodnocení objednávky nebo hodnocení zboží prostřednictvím rozhraní Internetového obchodu nebo kliknutím na odkaz zaslaný e-mailem. Přidání hodnocení je dobrovolné a bezplatné.
  2. Hodnocení lze vyjádřit pomocí hvězdiček (1 až 5) a připojit slovní komentář omezený na 65535 znaků.
  3. Hodnocení jsou veřejně dostupná na stránkách Internetového obchodu a dalších propojených platformách.
  4. Prodávající ověřuje hodnocení na základě e-mailové adresy použití při nákupu. Potvrzené hodnocení je označeno jako „ověřeno nákupem“.
  5. Prodávající nezmění obsah hodnocení ani přidělený počet hvězdiček.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Zákazník prohlašuje, že mu nenáleží žádná práva, včetně autorských práv nebo práv souvisejících k hodnocením a komentářům, které vložil, s výjimkou práva užívat Internetový obchod způsobem stanoveným těmito Podmínkami. Zákazník není oprávněn jakýmkoli způsobem ukládat, kopírovat, zpřístupňovat, zveřejňovat ani šířit obsah, pokud to nevyplývá z právních předpisů nebo těchto Podmínek.
  2. Zákazník není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování nebo jiných prvků Internetového obchodu.
  3. Vložením hodnocení, které představují díla ve smyslu autorského zákona, uděluje Zákazník Prodávajícímu nevýhradní, bezplatnou, časově a územně neomezenou licenci k využití těchto děl, včetně práva udělit podlicenci. Tato licence zahrnuje zejména:
    1. právo na uložení a rozmnožování díla jakoukoli technikou, zejména tiskem, digitálními nebo elektronickými prostředky,
    2. právo na veřejné zpřístupnění díla prostřednictvím internetu tak, aby bylo k dispozici kdykoli a kdekoli dle volby uživatele,
    3. právo na užití díla nebo jeho částí k propagačním a marketingovým účelům,
    4. právo na úpravu díla v rozsahu nezbytném pro jeho užití v různých médiích.
  4. Odstranění Účtu nebo hodnocení Zákazníkem nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Pravidla prodeje v modelu předplatného

  1. Prodávající může poskytovat Zákazníkovi elektronickou službu v podobě předplatného.
  2. Předplatné umožňuje cyklické doručování vybraného zboží v intervalech stanovených Zákazníkem, bez nutnosti zadávat nové objednávky až do ukončení předplatného.
  3. Platby za předplatné jsou prováděny výhradně prostřednictvím pravidelných plateb a jediné Karty zaregistrované Zákazníkem.
  4. Odstranění Karty spojené s předplatným má za následek okamžité ukončení předplatného.
  5. Transakce v rámci pravidelných plateb budou zpracovány až po úspěšné autorizaci Karty Zákazníkem.
  6. Zákazník může kdykoli ukončit předplatné prostřednictvím svého Účtu nebo e-mailem na adresu info@littlefrog.cz.
  7. Prodávající má právo změnit ceny zboží během trvání předplatného. O změně ceny bude Zákazník informován e-mailem.
  8. Prodávající zašle Zákazníkovi e-mailové oznámení o vytvoření předplatné objednávky nejméně 3 dny před plánovaným provedením platby.
  9. Pokud se nepodaří autorizovat platbu, bude Zákazník informován e-mailem. Předplatné bude automaticky ukončeno.

§ 12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 2012.11.01.
  2. V případě, že bude některé ustanovení těchto Podmínek zneplatněno rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, ostatní ustanovení zůstávají v platnosti.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky. Smlouvy uzavřené před změnou Podmínek se řídí verzí platnou v době uzavření smlouvy.
  4. Veškeré spory budou řešeny podle českého práva a soudů příslušných místně a věcně. Spotřebitel může využít mimosoudního řešení sporů.
  5. Podle Nařízení EU č. 524/2013 informujeme, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma pro online řešení sporů.

§ 13. Příloha 1 - Informace o využití práva na odstoupení od smlouvy

  1. Právo na odstoupení od smlouvy podle následujících pravidel náleží Spotřebiteli i Samostatnému podnikateli.
    Máte právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 30 dnech:
    1. u kupní smlouvy ode dne, kdy jste Vy nebo Vámi určená třetí osoba, jiná než dopravce, převzali zboží;
    2. u smlouvy zahrnující více položek dodávaných samostatně ode dne, kdy jste převzali poslední položku;
    3. u smlouvy o pravidelné dodávce zboží po určitou dobu ode dne, kdy jste převzali první položku;
    4. u smluv o poskytování služeb nebo digitálního obsahu, které nejsou dodávány na fyzickém nosiči, ode dne uzavření smlouvy.
  2. Chcete-li využít svého práva na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat na adrese: MPR sp. z o. o., Starograniczna 28, 54-237 Wroclaw, POLAND, tel. +48 71 769 15 99, e-mail info@littlefrog.cz, prostřednictvím jednoznačného prohlášení (například dopis zaslaný poštou, faxem nebo e-mailem).
  3. Formulář pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2, můžete, ale nemusíte použít.
  4. Můžete také vyplnit Elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránkách Internetového obchodu: https://littlefrog.cz/cs/returns-open.html. Pokud tuto možnost využijete, zašleme Vám potvrzení o přijetí odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
  5. Aby byla lhůta pro odstoupení dodržena, stačí, abyste odeslali oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím této lhůty.
  6. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu doručení, který není nejlevnějším způsobem doručení, který nabízíme), a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
  7. Vrácení platby provedeme stejným způsobem, jaký jste použili při původní transakci, pokud výslovně nesouhlasíte s jiným způsobem, a to bez dalších nákladů.
  8. Pokud odstupujete od smlouvy o dodání zboží a nebylo dohodnuto, že zboží vyzvedneme my, můžeme zadržet vrácení platby do chvíle, než obdržíme vrácené zboží, nebo dokud nedodáte důkaz o jeho odeslání.
  9. Zboží odešlete na adresu: MPR sp. z o. o., Starograniczna 28, 54-237 Wroclaw, POLAND, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před jejím uplynutím.
  10. Přímé náklady na vrácení zboží nesete Vy. V případě zboží, které vzhledem ke své povaze nelze zaslat běžnou poštou, Vás budeme informovat o předpokládaných nákladech na vrácení zboží.

§ 14. Příloha 2 - Formulář pro odstoupení od smlouvy

pixelpixel